|
Godziny
|
Aktywność dziecka
|
| 6:00–8:00 |
Przyprowadzenie dzieci do przedszkola. |
| Przywitanie dzieci. |
| Poranne zabawy i zajęcia według pomysłów dzieci. |
| 8:00–8:20 |
Poranna gimnastyka. |
| 8:20–8:30 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka i przygotowaniem do śniadania. |
| 8:30–8:50 |
Pierwsze śniadanie |
| 8:50–9:00 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka. |
| 9:00–9:50 |
Zajęcia dydaktyczne: ruchowe, muzyczne, taneczne, plastyczne, społeczne, rozwojowe. |
| Wspieranie indywidualnego rozwoju dzieci. |
| Zabawy swobodne. |
| 9:50–10:00 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka. |
| 10:00–10:20 |
Drugie śniadanie |
| 10:20–10:30 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka (mycie zębów). |
| 10:30–12:20 |
Gry i zabawy na powietrzu, spacery (w przypadku nieodpowiedniej pogody – gry i zabawy ruchowe w sali). |
| 12:20–12:30 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka. |
| 12:30–13:20 |
Obiad |
| 13:20–13:10 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka. |
| 13:10–15:20 |
Poobiedni relaks, sen, słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela lub nagrań, zabawy swobodne. |
| Zajęcia dodatkowe. |
| 15:20–15.30 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka. |
| 15:30–16:00 |
Podwieczorek |
| 16:00–16:10 |
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych z samoobsługą dziecka. |
| 16:10–17:30 |
Rozchodzenie się dzieci, zabawy swobodne. |